داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

دنیا دنیایه نامردیه 

تا میتونی تو این دنیا برا خودت کسی باش 

نه واسه اونایی که تورو فقط واسه کار خودشون میخوان 

و فقط باید اونجوری باشی که اونا میخوان 

این حرفا تو دلم بود گفتم تو وبلاگم بذارم 

شرمنده 

نظرات 3 + ارسال نظر
۱حشره دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://1bug.blogsky.com/

آدم برای خودش زندگی میکنه
مسئول احساسات بقیه هم نیست
فقط اگه میشد به این دو جمله عمل کرد خوب بود

مشکل من هم همینه نمیتونم بهش عمل کنم

اکبر شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

واقعا درسته.نامردی منو دیوونه کرده ولی چکار میشه کرد.

شیدااااااااااا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://sheyda90.mihanblog.com/

وبت جالبههههههههه به من هم سربزن خوشحال میشمممممممممم فدای توووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد