داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

دید آمریکایی، فکر ایرانی


سه نفر ایرانی و سه نفر آمریکایی برای شرکت در یک کنفرانس همسفر بودند.در ایستگاه قطار آمریکایی ها سه بلیط خریدند اما در کمال تعجب دیدند که سه ایرانی فقط یک بلیط خریدند. یکی از آمریکایی ها پرسید: شما چطور سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت:صبر کن تا نشانت بدهیم!!!

همه سوار قطار شدند آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند اما ایرانی ها سه نفری رفتند داخل یک توالت و در را روی خودشان قفل کردند. بعد از مدتی مامور کنترل بلیط قطار آمد و بلیط ها را کنترل کرد.به توالت که رسید در توالت را زد و گفت: بلیط، لطفا!! بعد در توالت باز شد و از لای در یک بلیط بیرون آمد. مامور، بلیط را کنترل کرد و به راهش ادامه داد.آمریکایی ها که این را دیدند، به این نتیجه رسیدند که ایرانی ها چه ابتکار هوشمندانه ای انجام دادند.

بعد از کنفرانس آمریکایی ها تصمیم گرفتند ابتکار ایرانی ها را انجام دهند تا از این طریق مقداری پول برای خود پس انداز کنند.وقتی به ایستگاه رسیدند هر سه یک بلیط را خریداری کردند این بار در کمال تعجب دیدند که ایرانی ها هیچ بلیطی نخریدند. یکی از آمریکایی ها پرسید: شما بدون بلیط چگونه می خواهید مسافرت کنید؟یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت دهیم!!

سه آمریکایی و سه ایرانی سوار قطار شدند. سه آمریکایی رفتند در یک توالت و سه ایرانی رفتند در توالت بغلی آمریکایی ها و قطار حرکت کرد.چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از توالت بیرون آمد و رفت جلوی توالت آمریکایی ها و گفت: بلیط، لطفا!

!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
sina شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://sirish.ir

سلام غزیز وبت خیلی خوبه و به دلیل محتواش برات یه آدرس لینک باکس سایتمو براتون میفرستم که استفاده کنید تالینک های شما در صفحه ی اول وب سایت سیریش قرار بگیره و کلی بازدید بیاد براتون
اینم لینکش:
http://sirish.ir/box/

مریم شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://coolwallpapers.ir

جالب بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد