داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

شعرکوتاه

تقدیم به او که به رسم جاده ها دور است اما به رسم دل با او هیچ فاصله ای نیست

 وحشت از عشق که نه ، ترس من فاصله هاست ، وحشت از غصه که نه ، ترس م خاتمه هاست ، تزس بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست ،

خنده بر لب می زنم تا کسی نداند راز من ورنه این دنیا خندیدن نداشت*

* دوست خوب مثل عطر فروشه اگه از عطرش بهت نده بوش بهت می رسه

کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه با تو بودن را آنقدر طولانی می کردم که برای بی تو بودن وقتی نماند *

* تو ویترین زندگی به عرسکی نگاه نکن که نمی تونی به دستش بیاری، چون اون فقط وسوسه ات می کنه نا عروسکی که داری از دست بدی.

*چه شد ای پنجره شوق چرا بسته شدی ، شاید از هم نفسی با ما خسته شدی

خاطرمان باشد شاید سالها بعد در گذر جاده ها بی تفاوت از کنار هم رد شویم بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.*

* دل تنگی خیلی هم بد نیست یادگاری از طرف آنهایی که دوسشان داریم و دورند.

اتل متل قناری اصلا دوستم نئداشتی، نه اسمس نه تک زنگ دلم شده برات تنگ *

تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی با همه بی خبری هم نفس جان منی *

* وقتی نمی گنجی توی شعرو ردیفو قافیه حق داری بهم بگی عاشقی دیگه کافیه

دور بودن از عزیزان مشکل است، امتحان با وفایی در جدایی حاصل استن، گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق دوریت دریا و یادت ساحل است*

* خیلی خوشم اومد ازت خم به ابروت نیومد مارو چه مفت فروختیو یکی دیگه به جام اومد بهونه کردی گفتی که عشق تو از رو هوس

* آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره ،هرکس اسیرش بشه بدون شک می میره

* به دلم وعده دادم که چشات ما منه به خدا دوست دارم این دیگه حرف آخره

*اگه روزی تو نباشی یا بری از من جدا شی میدونم که نمی تونی عاشقی دوباره باشی
اگه روزی تو نباشی بین ما حرفی نباشه نمیدونم کی می تونه که برام مثل تو باشه

* حالا که دیگه مجبوریم با همدیگه وداع کنیم بیا به یاد اون روزا همدیگرو دعا کنیم یه وقتی دیدی دعا گرفت خدا نذاشت جدا بشیم

* با قلبت پاکت از خدا بخواه منو صبرم بده هنوز نرفتی از پیشم دوریت داره زجرم میده، اونکه نخواست پیشم باشی حالا کجاست صبرم بده ...

* چه ساده رفتی بی وفا چشام ازت خوبی ندید
چه ساده می فروشی منو به هرکی که از راه رسید

* وقتی که دلش تنگ نمیشه پس سنگه تو سینه اش ، به من که چیزی نمیشه عاشق می مونم همیشه

* چی شد اون قول و قرارت تو قرار بود که بمونی

* ای که تموم زندگیم با اسم تو شروع میشه یه روز نیای به من بگی که دیگه از پیشم برو ستاره شبای من نوبته از تو خوندنه بیا که قلب من فقط به خاطر تو می زنه

* اینو بدون فدات بشم تو بدترین وضعیتم ولی بازم میگم دوستت دارم

* از اینکه عاشقت بودم یه جورایی پشیمونم

*دنیای من چشم تو بود دریا برام معنا ندات
تو دریای نگاه تو قایق من جایی نداشت

* چی بودم چی شدم به خاطر تو ولی پشت دلمرو خالی کردی حالا اسمت میاد گریه ام می گیره نمیدونی که با دلم چه کردی

* اگه تصمیم رفتنو گرفتی ببخش اگه پشیمونت نکردم آره من واسه تو کم بودم اما با احساسات تو بازی نکردم

* خودت میدونی میدونم دلیل رفتنت چی بو،اما می تونستی نری چرا می گی قسمت نبود

* نمی شه بری ازیاد ، نمی شه دل به کسی داد

*چه جوریه که واسه تو جدایی خیلی راحته؟

* اما هیچوقت ندونستی که بدون تو می میرم،بذار این لحظه ی آخر دستای تورو بگیرم

* از گلایه های دنیا سهم من فقط سکوت بود من ندونستم از اول عشق ما روبه سقوط بود
شاید اشتباه من بود شایدم سادگی کردم اما این تقصیر من نیست اینجوری زندگی کردم

* ببخش اگه قسمت نشد توی چشات نگاه کنم یا سر رو شونت بذارم اسم تورو صدا کنم،توهم منو بذار برو اما بدون رسمش نبود جز تو آخه کیو دارم دلیل رفتنت چی بود، اونکه نخواس پیشم باشی حالا کجاس صبرم بده، خدا گرفتی عشقمو جواب قلبمو بده

* برگرد بی تو گریونم برگرد با تو می مونم ای کاش اون نگات تنهام نمی ذاشت

*باورم نمی شه حرفات همه نیرنگ و دروغ بود گریه هات فقط یه بازی تو دلت خیلی شلوغ بود

* اینو خوب یادم می مونه چی به روز من آوردی

* انگاری همین دیروز بود که چشات تو چشم من بود

نظرات 4 + ارسال نظر
شادمهر حسینی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://xjalebx.blogsky.com

سلام دوست عسیس وب خوشکلی داری پیش ما هم بیا نظر یادت نره ها...

شادمهر حسینی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://xjalebx.blogsky.com

دوباره سلام ممنون از این که بهم خبر دادی که لینک دانلود مشکل داره
لینک دانلود موزیک رو درست کردم فقط به عشق خودت اگه دوس داشتی بیا دانلودش کن بعدش خواهشا نظرتو در موردش بگو...
فهلا.........

مریم پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://bashgahedokhtaran.blogfa.com/

ممنون که سر زدی
وبلاگت خیلی جالبه

ms جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ


نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه می لغزد
ولی یاران نمی دانند که من دریایی از دردم
به ظاهر گرچه میخندم
ولی اندر سکوتی تلخ غریبانه می گریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد