داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

من فقط عاشق اینم

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم             الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمی تونم
من فقط
عاشق اینم بگی از همه بیزاری            دو سه روز پیدام نشه تا ببنیم چه حالی داری
من فقط
عاشق اینم عمری از خدا بگیرم             اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم
من فقط
عاشق اینم روزایی که با تو تنهام             کار و بار زندگیمو بزارم برای فردام
من فقط
عاشق اینم وقتی از همه کلافم             بشینم یه گوشه‌ی دنج موهای تو رو ببافمعاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم            حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم
...

نظرات 1 + ارسال نظر
الناز شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

عاشق کسی که برق چشمانش برایم فانوس و برق نگاهش نشانه عشق . کسی که حاضرم برای داشتنش از تمام زیبایی های دنیا بگذرم و برای شنیدن صدایش روزه سکوت بگیرم .عزیزم بند بندم همه در حسرت یک پرواز است . من به پرواز نمی اندیشم به تو می اندیشم که تو زیباتر از اندیشه هر پروازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد