داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

تقدیم به بهترینم

واسه من مثل یه خوابه دیدن تو               لحظه ها پرشده از دوست داشتن تو
میشه با تو عاشق همیشه باشم
                 با تو هم قصه این ثانیه ها شم
بی تو این ترانه ها چه بی قراره
                 بودن و نبودنم فرقی نداره
زندگی وُ با تو وُ عشق تو میخوام
                 تو نباشی بی تو من همیشه تنهام
میخوام تا ته دنیا با تو باشم
                 دوست دارم تو خواب و رویا با تو باشم
توی این شبهای خالی از ستاره
                 کاش می شد تو آسمونها با تو باشم
خط بکش روی تمام بی کسی هام
                 بی تو از این لحظه ها چیزی نمی خوام
من به جز نگاه تو چیزی ندارم
                  بی تو از تمام دنیا در فرارم
این شعرو تقدیم میکنم به بهترین دوستم رضا 

و m.s

نظرات 1 + ارسال نظر
m.s یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

خیلی قشنگ و جالب بود
عالیه خیلی عالیه
مثله همیشه پر احساسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد