داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

..

خیلی بده وقتی از آینده یه انتظاری داری و منتظری تا از اون لحظه لذت ببری اما وقتی به اونجا میرسی میبینی اون اتفاقها نیفتادن و لذت فقط توی انتظارش بود و این خیلی بده...

نظرات 5 + ارسال نظر
Pulp یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://Pulp.BlogSky.cOm

آره می‌فهمم منظورتو
فقط ارتباط بین عنوان مطلبت با متنش رو نفهمیدم
(اساساً ) آینده به معنی لغوی چیزیه که قراره بیاد و ما ازش خبر نداریم ولی میتونیم پیش بین‌ش کنیم، به نظر من آینده چیزیه که تو الان در حال ساختنشی
امیدوارم منظورمو رسونده باشم

[ بدون نام ] یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند
وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است

وقتی خواستم بگریم گفتند بهانه است
وقتی خواستم بخندم گفتند دیوانه است
.
.
.
دنیا را نگه دارید.میخواهم پیاده شوم!


.

ندا یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://mohajerdow.mihanblog.com/

ادم واسه رسیدن به خواسته هاش باید هر کاری از دستش بر میاد انجام بده اینجوری اگه به اون خواستش نرسید دیگه حرص نمی خوره که کاش این کارو انجام داده بودم یا اگه این کارو می کردم حتما موفق می شدم
لااقل اینجوری با خودش می گه من هر کار می تونستم انجام دادم

ریحانه دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://sagheye-navazesh.blogfa.com

به شرایط قبل بازگشتی؟
_█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
آپم...

مهدی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.darkishemehr.blogsky.com/

سلام
زندگی امید است و با امید به جلو رفتن
درست مثل دوچرخه یاد گرفتن
باید رکاب بزنی و به جلو نگاه کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد