داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

دلت میاد

یه نگاه کن به چشای ترم, دلت میاد 

ببین از همه دیونه ترم,دلت میاد 

کاش میدونستی چقدر میمیرم برات,دلت میاد 

دستام,گرمی دستاتو میخواد دوباره 

چشمام,ناز نگاه تورو کم میاره 

قلبم,تو سینه گوپ گوپ میزنه 

اسمت,قشنگترین حرف رو لبایه منه 

دلت میاد تنهام بذاری 

دلت میاد بگی دوستم نداری 

دلت میاد بگی که دیگه دیره 

دلت میاد بی تو دلم بمیره...

نظرات 1 + ارسال نظر
ms چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ق.ظ

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست...




تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم...




تنهایی را دوست دارم زیرا...




در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست




و ان را پنهان خواهم کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد