داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

قسم

قسم 
به عشق هردومون قسم
خیلی برات دلواپسم
همش دارم حس می کنم
به دست تو عروسکم
حرفای تو پوشالیه
وصال تو خیالیه
بغضم داره می ترکه
وای که دلم چه حالیه
فاصله های بین ما
خیلی زیادن واسه من
این که می گی دوسم داری
فقط خیاله واسه من
دلم رو صادق می کنم
عشقم رو ثابت می کنم
دلم رو قربون تو با
دلیل و منطق می کنم
اگه بگی دوسم داری
دنیا رو مجنون می کنم
حتی اگه دلت بخواد
پر از شقایق می کنم
تنها دلیل این دلم
برای زنده بودنم
اگه تو از پیشم بری
می رسه مرگ این تنم

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

تو هم خوب می نویسی ولی شعرات یه جورین انگار برای خوندن داری می نویسیشون
خوندن منظورم اینه که کلیپ از روش درست کردن

سلام
یه جورایی راست میگی ولی همش اینطور نیست

Nina Ahmadi جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://100dollar.persianblog.ir/post/8

4.567901197073.79072778177معرفی اولین سایت معتبر ایرانی جدید
سایت دارای مجوز از وزارت ارشاد میباشد و به هیچ عنوان هرمی نیست (در غیر این صورت این سایت قطعآ فیلتر می شد) و اولین سایت معتبر با 100% پرداختی در ایران است
همین الان ثبت نام کنید
به سایت مراجعه کنید .

aki دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام.مطلب قسم خیلی قشنگ بود.داستان رفاقتم رو برام زنده کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد