داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

شعر های خیس

باز دوباره دلم گرفته

                        از زمین و زمون

   از آدمای آهنی

از اونایی که ادای رفاقت کردن ولی رفیق نبودن

   بلکه

دوستانی بودن ....

و

مرا تنها گذاشتن

                   در این خیال تنهایی

 هیچکس نبود که کمکم کنه

هیچکس... وهیچکس.

خدایا کمکم کن

نظرات 1 + ارسال نظر
ms چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

خدای مهربانم...

می دانم...که...از تو دور شدم...اما...تو از من و احوال من آگاهی...

تو خوب می دانی که من چقدر...اینجا...تنهام...

هیچ چیز مرا شاد نمی کند !....شادی من هم موقتی شده است...تا زمانیکه تنها نیستم ....شاد شادم !...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد