داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

اس ام اس و جک

اینم بخاطر سفار ش دوست عزیز ناهید

هرکجا هستم باشم

فقط اینجاست که نباید باشم

آسمان مالم نیست

پنجره ، قلب ، هوا ، عشق ، زمین مالم نیست

همه شان سهمیه بندی شده اند

سهم من از عشقت جیره بندی شده است

منحنی» لبخندت؛

نقطه ی «عطفیست»؛

در زندگی «خطی» من!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هرکجا هستم باشم

فقط اینجاست که نباید باشم

آسمان مالم نیست

پنجره ، قلب ، هوا ، عشق ، زمین مالم نیست

همه شان سهمیه بندی شده اند

سهم من از عشقت جیره بندی شده است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خوشگل خانوم

ابرو کمون

چشم عسلی

خوشحال نشو با تو نبودم

با سوسن خانوم بودم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سوال کنکور:

موجودی که در دمای بالای 50 درجه و زیر 10 درجه قادر به ادامه حیات و فعالیت و کار می باشد؟

.

جواب:کارمند بانک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


از غضنفر میپرسن تا حالا معجزه دیدی؟ میگه : رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم میخواد دوشنبه ها با هم بریم به تجریش / به کفترا بدیم دون به گربه ها بگیم پیش

دلم میخواد بدونی که سانتافه ندارم / ولی به جای ماشین دل زیر پات میذارم

دلم میخواد ولنتاین ، مرکز خرید تندیس / بهت بدم یه کادو ، تو هم بدی بهم کیس


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام Bمیرم Bرات Bشم Fدات

GHربون Nگات Fدای CHشات

Aزیزم Nمیری Aز Yاد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام،شما در مسابقه پیام کوتاه جام جهانی شبکه سه

برنده یک دستگاه افتابه جهت سهولت در انجام امور شستشو شدید.

.

.

روابط عمومی کاهش مصرف


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


لوتی ترین اس ام اس سال:

عشق تو مرا نموده قاطی

ما نو چه ایم و تو گنده لاتی!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو جمع فتنه و رنج

منم درمانده منهای زر و گنج

سرا پا من وفایم بخش بر دو

تو بی مهر و وفایی ضرب درپنج


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر دوستم نداری

الهی با شپش مانوس گردی

دچار آفت تیفوس گردی

مثال من که وحشت دارم از تو

گرفتار غم و کابوس گردی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کجایی خوشگلم ، شیطون بلایم؟!

نمی آیی ببینی گریه هایم

از اون روزی که تو کردی جوابم

نمی دونی که می سوزد کجایم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آدم ها دو دسته اند: پولدار و بی پول.

تمامی دسته بندی های دیگر فاقد اعتبار می باشند.

شما جزو هر دسته ای باشید بی اعتبار میباشید


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دل خود را چه آسان میفروشی

مگر مستی که این سان میفروشی؟

یقین دارم که گردی ورشکسته

چرا که خیلی ارزان میفروشی

نظرات 2 + ارسال نظر
Seetosky دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.100dollar.persianblog.ir

4.691357986183.89317988398. Site jadid kasbe daramad irani ba ruzi 4 Click dar ruz !!!!
Bedune hazineye sabte nam .
Jozve avalin nafarat bashid . .

ناهید سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

ممنون از اس ام اس های قشنگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد