داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

تا حالا جمله ای شنیدین که دلتونو شکسته باشه؟


تا حالا شده کسی جمله ای بگه یا حرفی بزنه که باعث بشه دلتون بشکنه؟واسه من که زیاد پیش اومده تقریبا هرروز و گاهی روزی چند بار پیش میاد؟
شما چه جمله ای بوده که دلتونو شکسته یا ممکنه بشکنه؟
واقعا چرا ما مواظب حرفامون نیستیم 
من خودم چند بار با حرفام باعث ناراحتی دوستم شدم 
امیدوارم شما همچین کاری نکنید
نظرات 1 + ارسال نظر
ms شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

این جمله رو شنیدی که گفتن
تا توانی دلی بدست اور دل شکستن هنر نمی باشد
به نظر من این قشنگترین جمله دنیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد