داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

می خواهم با کسی رهسپار شوم که دوستش می دارم

می خواهم با کسی رهسپار شوم که دوستش می دارم

نمی خواهم بهای این همراهی را با حساب و کتاب بسنجَم

یا در اندیشه خوب و بَدَش باشم.

نمی خواهم بدانم دوستم می دارد یا نه.

می خواهم بروم با آنکه دوستش می دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
وانیا شریفی یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم

من اومدمممممممممممممممممم

عالیهههههههههههههههههههههه

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام مرسی وانیا من کوچیک شمام

الناز شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

اگه کسی را دوست داری به او بگو زیرا قلبها با کلماتی که ناگفته میمانند می شکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد