داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

داستان کوتاه و شعر

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

غم

غم

 

امشب از هر چه غم است ،خبری خواهد شد

شب خون شعر من امشب خطری خواهد شد

در کوره راه غبار آلوده ام بنشینم ، شایـــــد

گم کرده  راهی را از ان گذری خواهد شد

در خیالم همه فکرم سفری بود که بودی

باشی اگر سوای خیال من هم  سفری خواهد شد

گناه من مگر چه بود که مجال بخششش نیست

از گناه کبـــــیره با توبه ای حذری خواهد شد

گاه رفتن گفته بودی همگی کار قدر بود

دعای من گر بگیرد صبح فردا قدری خواهد شد

صبح فردا گر گشایم چشم و اینجا باشی

در عالم خنده های من محشری خواهد شد

خوش بین مباش شاعر تنها نمی آید  او

بخواب که حس غزل بود و  سپری خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد